Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачна система Алфа ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Добре, а нормално ли е така предните накладки така да "чистят" дисковете:



    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • #17
      Ами ако това е след повече от едно натискане на спирачката и колата нее седяла поне месец-два- нее нормално според мен
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #18
        Нарочно я оставих 2 дни без да се кара. Снимката е направена след около 15-20 км градско и три нарочни по-сериозни спирания с педала до долу от около 40-50км/ч.
        Като покарам още някой и друг километър ще се изчистят дисковете. Въпроса беше дали във външната страна на диска трябва да настиска повече отколкото във вътрешната.

        Като цяло колата спира, НО трябва да се прилага много силно усилие с крака. Прави ми впечатление, че сутрин педала е твърд. Дали сервото е заминало?
        Last edited by D22DJ; d.m.y г., 08:20.


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • #19
          Не е нормално. Натиска трябва да бъде равномерен по целия диск. Има нещо на криво износено. Диска или накладката... Това явление е нормално когато монтираш нови накладки на стари неравномерно износени дискове. Но само докато се напаснат накладките с диска. Ако това не е така то има проблем.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Снимал съм единият диск, но и двата са така....задните нямат проблем. Когато сложих TRW накладките и двата диска бях като нови и никога не са се чистили така от ръждата. Иначе няма биене като на крив диск при спиране.


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • #21
              Пак пробвах с ръжда по дисковете, първите няколко пъти спира прилично, след това е мъка.

              Накладки може би?


              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

              Comment


              • #22
                И дискове.

                Comment


                • #23
                  Предните където се застоява ръждата нямат грам ръбче.....или най-точно с дебелината на нокът?
                  Какъв е смисъла?
                  Last edited by D22DJ; d.m.y г., 19:58.


                  Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                    Добре, а нормално ли е така предните накладки така да "чистят" дисковете:

                    Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                    Предните където се застоява ръждата нямат грам ръбче.....или най-точно с дебелината на нокът?
                    Какъв е смисъла?
                    Съдейки по снимката,корозията е навлязла дълбоко в материала и само със смяна на накладки няма да стане по-добре.Моят съвет е да смениш дисковете и накладките.Другият вариант е да си намериш добър стругар,който да пусне една стружка на дисковете и нови накладки.Ако не познаваш читав такъв,мога да ти препоръчам,но е в София.

                    Comment


                    • #25
                      Не колега, тя ръждата пада след ден каране, въпроса ми беше защо така неравномерно се "чисти" диска, и дали има общо с това, че след като се изчисти спира по-зле.


                      Поздрави


                      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                        Не колега, тя ръждата пада след ден каране, въпроса ми беше защо така неравномерно се "чисти" диска, и дали има общо с това, че след като се изчисти спира по-зле.


                        Поздрави
                        Независимо от това дали става въпрос за ден преди каране или след това,дисковете не трябва да са в това състояние!
                        Ако искаш да имаш спирачки,трябва да избереш един от вариантите,които съм ти посочил.

                        Comment


                        • #27
                          моята след 10-тина дни застой се получават такива работи на диска .. иначе като се кара през 2-3 дена няма проблем ама като гледам и аз като колега скоро може и аз да съм за смяна на дсикове
                          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                          Comment


                          • #28
                            Донякъде успях да си отговоря защо ръждата се чисти неравномерно, по бързо от външната страна на диска. Цитат от Рено форума:


                            "Каква би могла да бъде причината спирачния апарат да "стиска" по-силно във външната част на диска, отколкото във вътрешната?

                            Не "стиска" по- силно, просто диаметъра е по- голям от вътрешната страна и по- малък от вътрешната и накладката трие по- малко от вътре, колкото от вън като линейно разтояние. С други думи линейната скорост е по- голяма в периферията и по малко в центъра на диска . Всичко си е нормално."

                            Като цяло за мен обаче спирачната система на модела 147 не блести с нищо пред други марки автомобили произведени след и малко предо 2001. Лично мнение.


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • #29
                              Виж дали апаратите се движат както трябва.И това е причина да не сработва по цялата ширина на диска.
                              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                              Comment


                              • #30
                                И аз не съм доволен от спирачките на моята.Имаме 3 коли, два Фиат Брава - единият със серво без АВС, другият с АВС.Двата Фиата спират много по добре от Алфата.Оная се носи точно като влакова композиция.Сработва АВС обаче е като шейна.Доката Фиата с АВС, ако натисна яко мога да блокирам колелата.Ако се наложи екстрено спиране с Алфата сигурно ще отнеса някой.Сменях, ходих по стендове и сервизи, казват перфектна е.Обаче си имам едно на ум.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X